loading...
عکسهای باحال
ادمین بازدید : 8753 چهارشنبه 16 آذر 1390 نظرات (8)

شبکه های فارسی وان و زمزمه دو کانال تلویزیونی فقط با فریب کاری و گول زدن مخاطبان خود و احترام به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) لوگوی تلویزیونی خودشان را به این مناسبت تغییر دادند

صحنه های مستهجن تلویزیون در شب های محرم (+عکس)

اما دست این دو شبکه برای همه مردم رو شده است !! این شبکه ها با پخش سریال های غیر اخلاقی ، روابط نامشروع ، صحنه های مستهجن ، پخش کلیپ ها و سریال های تحریک کننده باعث کم جلوه دادن این ایام عزیز شده اند

سریال همسان El clon یکی از این برنامه های غیر اخلاقی می باشد

این سریال ملودرام یک مثلث عشق را نمایش می دهد که در آن لوکاس، یک قهرمان خوش تیپ و زیبا با نسخه شبیه سازی شده یا همان کلون شده خود بر سر عشق به یک زن جذاب و خارجی به چالش کشیده می شود. لوکاس در جوانی‌ عاشق یک دختر عرب بنام جعده می‌شود که این زن جوان بر سر انتخاب میان ارزش‌های دنیای مدرن و ارزش‌های اسلامی دچار مشکل شده است

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1391/07/12 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
وبلاگ خوبي داري

شما ميتوني با 4500 تومان و خريد يک دامنه و وصل کردن اون به سايت آدرس بهتر و قشنگتري داشته باشي

اگر روزي هم رزبلاگ پاکت کنه بازديد کننده هاي خودت رو از دست نميدي

به نظر من 4500 تومان ارزش داره

اگر هم بخواي تبديل به سايت بشه باز ما ميتونيم کمکت کنيم

راه اندازي فروشگاه آنلاين
راه اندازي فروش کارت شارژ آنلاين
راه اندازي تالار گفتگو و فروم
راه اندازي سايت دانلود
راه اندازي سايت چت
و .....

02166054902
09358277721
09354556918

www.powerhosting.ir

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/12 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

کیف میکرو والت با شعار راه حلی برای یک مشکل بزرگ به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس چرم اصل ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.

http://www.zarbid.com/product.php?id=192

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/12 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من خسته نباشي وبلاگ خوبي داري
اگر دوست داشتي با هم تبادل لينک کنيم من رو به اسم (بازي آنلاين فلش) لينک کن و به سايت من بيا و در قسمت پايين سايت (تبادل لينک) رو بزنيد و لينک خودتون رو ارسال کنيد و من هم ببينم لينک من رو گذاشتيد تائيد ميکنم

ممنون دوست من

بازي آنلاين فلش

www.baziflash.ir

شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/07 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از مطالبت
به وبسایت پرسش و پاسخ آزاد هم سر بزن
مي توني اونجا سوالات خصوصي ,پزشكي , زناشويي و روانشناسی ، ورزشی کامپیوتر و ... بپرسي و يا به سوالات ديگران جواب بدي يا از بين سوالات موجود جواب خودت پيدا كني
منتظرم حتما عضو شو

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/07 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ خوبي داري ولي هنوز بايد زياد تو وبلاگت كار بكني.
من يك وبلاگ دارم در مورد دانلود نرم افزار و در اون جديدترين نرم افزار ها را مي گذارم
خوشحال مي شوم يك سري به من بزني و اگه از وبلاگ من خوشت اومد و ديدي ارزشش را داري من را تو گوگل محبوب كن
.
.
.
پيشاپيش ممنون از اين كه اومدي

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/02 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

کوچک ترین هندزفری بلوتوث جهان با طراحی شیک، ظریف و کارایی فوق العاده با قیمتی بسیار مناسب. این هندزفری تنها 5 گرم وزن دارد و دارای کیفیت بی نظیر می باشد.
با 50% تخفیف ویژه کاربران رزبلاگ
اطلاعات تکمیلی و نحوه خرید این محصول جالب رو میتونید از لینک زیر مشاهده کنید:

http://www.zarbid.com/product.php?id=188


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 308
  • کل نظرات : 197
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 27,085
  • بازدید کلی : 1,585,912