loading...
عکسهای باحال
ادمین بازدید : 7280 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hamid در تاریخ 1348/10/11 و 7:21 دقیقه ارسال شده است

سلام دو ست عزیز نمی خوام تکراری حدف بزنم و بگم بسیار زیبا بود و یا عالی بود چون معلومه وبسایت شما هیچ چیزی کم نداره مدتی هست که برای اولین بار وبلاگی ساختم خیلی تلاش کردم تا آمارش بالا بره تبادل لینک ،نظر، اما از شانس بد من هیچ تأثیر نداشت بنده چشمام بخاطر نشستن زیاد جلوی لب تاب ضعیف شد اما هنوزهم امید دارم از شما خواهش می کنم من رو لینک کنید برای شما هیچ فرقی نمی کنه که من لینکتون کنم یا نکنم که من این کار ر صد در صد می کنم اما از شما خواهش می کنم که لینک کوچک من رو یه گوشه از وبسایت وسیع تون قرار بدید من منتظرم که شما جواب بدید موفق باشید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 308
  • کل نظرات : 197
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 27,061
  • بازدید کلی : 1,585,888